Bildirimler
Tümünü Sil

Foruma Üye olduktan sonra "Aktivasyon-Şifre Belirleme Aşamasında Sorun Yaşayan Üyelerimiz

Foruma üye olurken "hotmail, outlook, msn" uzantılı bir mail adresi kullandıysanız size gönderdiğimiz aktivasyon-şifre belirleme e postası hesabınızdaki "gereksiz-spam" klasörüne düşmüş olabilir. Lütfen "gereksiz-spam" klasörünü kontrol ediniz. Destek için instagramdan @spearfishingturkey bize ulaşabilirsiniz.

Pescador 3mm yamamoto inceleme

7 Mesajlar
3 Üyeler
7 Beğeniler
2,635 Görüntüleme
Abit Ayan
(@abit-ayan)
Mesajlar: 218
Üye Palazı
Konuyu Başlatan
 
IMG 20200624 203643
IMG 20200624 203610
IMG 20200624 203658
IMG 20200624 204621

Herkese selamlar anlatımdan dolayı hatalarım olursa af ola çünkü ikinci kıyafet tecrübem ilki fiyasko fotosunu en altta görebilirsiniz öncelikle suda deneme fırsatım olmadı dilimin döndüğünce bana hissettirdikleri anlatmak isterim.Yok hissi yarattı bende hani normal kıyafetinizi giyer oturursunuz o derece rahat hiç sıkma olmadı giyerken yağ gibi giyildi oldukça esnek dikişleri ve yapıştırmalar oldukça başarılı ve hatasızdı neopreni bana göre sakız kıvamında desem yeridir son olarak suda performansına bakmak gerek malesef denizimiz müsait olamadı deneyemedim.

Eski kıyafete gelince markayı asla kötüleme amacım yok marka kendini ıspatlamış bir marka kaldı ki ben acemilikten o modeli aldım fakat müthiş derecede sıktı yani demem o ki yeni başlayan arkadaşlara da o tarz bir kıyafet tavsiye etmiyorum insanı bu spordan direkt soğutur hareket edemiyorsunuz iki kıyafetin arasında uçurumlar varmış son olarak kısmet olurda @can ustam bakarsa daha isabetli bir yorumda bulunur biraz uzun oldu okuyan tüm arkadaşlara teşekkür ederim

 
Gönderildi : 24/06/2020 21:09
Ferhat and Barracuda reacted
Barracuda
(@can)
Mesajlar: 2723
Yönetici
 

@abit-ayan yeni elbisen hayırlı olsun kardeşim. Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla elbise üzerine cuk oturmuş 🙂 Eski seri yerli üretim elbiselerde kullanılan neopren kumaşlar maalesef kazık gibiydi 🙂 Sağolsun zıpkın malzemeleri satanlar özellikle yeni başlayan arkadaşlara ellerindeki en eski elbiseyi satmaya çalışıyorlar.

Free-sub elbiselerin son çıkan modelleri (yamamato) yu kullanan arkadaşlar elbisenin çok rahat olduğunu söylüyorlar. Belli başlı kaliteli neopren kumaşları kullanarak üretim yapan firmaların elbiseleri kesim tipleri vücuda uyarsa çok keyif verecektir.

Paylaşım-inceleme için teşekkürler. Yeni aldığımız ya da elimizde olan malzemeleri forumda yeni konu açarak tanıtırsak güncel bir bilgi kaynağı yaratırız.

 
Gönderildi : 24/06/2020 21:42
Abit Ayan reacted
Ferhat
(@ferhat)
Mesajlar: 272
Üye Palazı
 

@abit-ayan abi hayırlı olsun yeni elbiseb güle güle sağlıklı dalışlarda kullanırsın inşallah bende anax 3.5 mm kullanyrm yaz için evde tişört giymek kadar rahat geldi bana da çok esnek giymesi çıkarması çok rahat

 
Gönderildi : 24/06/2020 22:53
Abit Ayan reacted
Abit Ayan
(@abit-ayan)
Mesajlar: 218
Üye Palazı
Konuyu Başlatan
 

@can çok teşekkürler abi sağolasın dediğin gerçekten çok doğru cuk diye oturdu 😆 ve iyiki almışım dedim

 
Gönderildi : 24/06/2020 23:01
Barracuda reacted
Abit Ayan
(@abit-ayan)
Mesajlar: 218
Üye Palazı
Konuyu Başlatan
 

@ferhat çok sağol kardeşim aslında bi ara anax alayımmı diye sordum kendime senin üstünde görünce ama sen bana göre baya fitsin 88 kiloyum fiyat farkıda çok aşırı değildi ama suda konfor çok önemliymiş bakalım hayırlısı olsun

 
Gönderildi : 24/06/2020 23:04
Ferhat
(@ferhat)
Mesajlar: 272
Üye Palazı
 

@abit-ayan abi su dışında rahat ettiysen sudada edersn diye düşünüyorum güle güle kullan abi 🙏

 
Gönderildi : 24/06/2020 23:20
Abit Ayan reacted
Abit Ayan
(@abit-ayan)
Mesajlar: 218
Üye Palazı
Konuyu Başlatan
 

@ferhat inşallah kardeşim

 
Gönderildi : 24/06/2020 23:50
Ferhat reacted
Paylaş :

©2024 www.spearfishingturkey.com Tüm hakları saklıdır. Kullanım Şartları yerine getirilmeden hiçbir şekilde kopyala - yapıştır yapılamaz, yazılar ve bilgiler kullanılamaz.

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

veya    

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?

Create Account