Bildirimler
Tümünü Sil

Uzun bir aradan sonra sabah suyu-Minekop (harmadal-karakulak)  

 
Barracuda
(@can)
Yönetici

Herkese merhaba. Ayda bir dalış yapabilen bir zıpkıncı olarak 🙂 sonunda kendimi suya atabildim. Sular soğumuş 22 derece. En son dalış yaptığımda su sıcaklığı 28 dereceydi. 

Kalın kıyafete geçiş, ağırlık artışı ve kondisyonsuzluk birleşimi nedeniyle haşin bir dalış yapamayacağımı biliyordum. Bu nedenle kara-kıyı kendimi zorlamayacağım bir av planı yaptım. Sabah meraya vardığımda malzemeleri kuşanıp hemen kendimi maviye bıraktım. 

Birkaç ısınma dalışı sonrasında av bölgemde ilk agaşonumda iki tane minekopla karşılaştım. Aslında atış yapacağım büyüklükte değillerdi. Ancak arkadaki balığın sırt kısmındaki kocaman zıpkın yarasını fark edince yaralı gezmesin diyerek atış yapmaya karar verdim. Balığa gelen vurmuş giden vurmuş 🙂 Ben de altın vuruşu yapmış oldum. 

yaralı harmadal

Daha sonra sürü halinde agaşona gelen minekoplardan en irisine atış yaptım ancak atış yaptığım minekopla birlikte az daha ufak olan bir minekop da arada kaynadı. Tek atışta iki minekop 🙂 Kısmetten öte yol yok 🙂

harmadal av güzel.MP4 000083850

Yer değiştirerek avlanmaya devam ettim. Karşıma çeşitli boylarda minekoplar çıkmaya devam etti ancak içime sinen parçalar değillerdi. Gözüme iri gelen bir minekop daha vurdum ve son olarak agaşonuma cevap veren güzel bir levrek vurduktan sonra dönüşe geçip avı sonlandırdım. Keyifli bir av oldu. Daha güzelleri sizlere denk gelsin. Bir ay sonra görüşmek üzere.

kasım ayı zıpkınla balık avı

 

 

YanıtAlıntı
Konuyu Başlatan Gönderildi : 26/11/2020 20:01
gkhnkck1990
(@gkhnkck1990)
Trofe Üye

nefesine sağlık Can abi ,

sen 22 dereceye soğuk diyorsun , biz burda Marmarada donuyoruz abim 🙂

16 derece idi malum 5 mm de 1 2 saat ancak sıcak tuttu 🙂

maşallah bereketli avların olsun abi , sağlıklı dalışlar..

YanıtAlıntı
Gönderildi : 27/11/2020 08:40
zencuk ve Barracuda beğendi
Wolfenstein
(@wolfenstein)
Üye

Agoşonlara tek balığın cevap vermesinden daha keyifli bir şey varsa o da sürünün cevap vermesidir. Bu durum kadar bana kendimi zengin hissettiren başka bir şey yok. 🙂

 

YanıtAlıntı
Gönderildi : 27/11/2020 09:41
zencuk ve Barracuda beğendi
muhsin5791
(@muhsin5791)
Üye

tebrikler nefesine sağlık.

YanıtAlıntı
Gönderildi : 27/11/2020 09:42
Barracuda beğenme
ONR6NKOC
(@onr6nkoc)
Kıdemli Üye Forum Yönetimi

Nefesine sağlık @can . Senin orda sular 22 derece bizim burda 12 derece. Akdeniz'in kıymetini bil. Tavada dolmuş masallah.

YanıtAlıntı
Gönderildi : 27/11/2020 14:35
Barracuda beğenme
Barracuda
(@can)
Yönetici
Gönderen: @gkhnkck1990

nefesine sağlık Can abi , sen 22 dereceye soğuk diyorsun , biz burda Marmarada donuyoruz abim 

Ben tropikal iklim insanıyım 🙂 22 derece bana buz gibi geliyor. Allah yardımcını olsun. Ben sizin oralarda olsam 10 mm kıyafet giyerim galiba 😁 teşekkür ederim.

 

Gönderen: @wolfenstein

Agoşonlara tek balığın cevap vermesinden daha keyifli bir şey varsa o da sürünün cevap vermesidir. Bu durum kadar bana kendimi zengin hissettiren başka bir şey yok. 

Balık sürü halinde gelince çok rahat oluyorlar. Kalabalığın vermiş olduğu güvenle yavaş hareketlerle önünüzden geçiyorlar 🙂 hem seyir keyifi hem de kolay atış vermeleri bakımımdan bende bu şekildeki karşılaşmaları çok seviyorum. Teşekkürler.

Gönderen: @muhsin5791

tebrikler nefesine sağlık.

Teşekkürler.

 

Gönderen: @onr6nkoc

Nefesine sağlık @can . Senin orda sular 22 derece bizim burda 12 derece. Akdeniz'in kıymetini bil. Tavada dolmuş masallah.

Sağol onur daha güzelleri sana kısmet olsun. Sular soğudukça dalışlar zahmetli olmaya başladı. Allah yardımcınız olsun 🙂 

YanıtAlıntı
Konuyu Başlatan Gönderildi : 27/11/2020 14:59
gkhnkck1990
(@gkhnkck1990)
Trofe Üye
Gönderen: @can
Gönderen: @gkhnkck1990

nefesine sağlık Can abi , sen 22 dereceye soğuk diyorsun , biz burda Marmarada donuyoruz abim 

Ben tropikal iklim insanıyım 🙂 22 derece bana buz gibi geliyor. Allah yardımcını olsun. Ben sizin oralarda olsam 10 mm kıyafet giyerim galiba 😁 teşekkür ederim.

 

amin abi cümlemizin inşallah 🙂

YanıtAlıntı
Gönderildi : 27/11/2020 16:15
Barracuda beğenme
zencuk
(@zencuk)
Prof Üye Forum Yönetimi

Tebrikler adminbey ağabey 🤣  Suda bu kadar balık varken aklın kalmadan 1 ay dalış orucu tutabiliyorsan helal olsun valla 😀 🤣 

YanıtAlıntı
Gönderildi : 28/11/2020 06:38
Wolfenstein beğenme
Hasan Atay
(@hsn-ty)
Trofe Üye

@can. Tebrik ederim kardeşim

YanıtAlıntı
Gönderildi : 28/11/2020 16:58
Barracuda beğenme
Barracuda
(@can)
Yönetici

@hsn-ty sağol abi 👍 

YanıtAlıntı
Konuyu Başlatan Gönderildi : 28/11/2020 19:41
moguzcan
(@moguzcan)
Trofe Üye

Tebrikler maşallah 🧿 

YanıtAlıntı
Gönderildi : 28/11/2020 20:45
Mehmet Reyhanoğlu
(@sarimehmet)
Kıdemli Üye

@can

Nefesine sağlık kardeşim 

YanıtAlıntı
Gönderildi : 29/11/2020 20:11
ozansefer
(@ozansefer)
Üye

Minekoplar harika görünüyor daldığım meralarda pek görmediğim ama denkgelincede çok sevdiğim bir balık. Çokk lezzetli 😋 

YanıtAlıntı
Gönderildi : 30/11/2020 06:13
Barracuda
(@can)
Yönetici
Gönderen: @zencuk

Tebrikler adminbey ağabey 🤣  Suda bu kadar balık varken aklın kalmadan 1 ay dalış orucu tutabiliyorsan helal olsun valla 😀 🤣 

Eskiden çok hızlı bir zıpkıncıydım 🙂 yaşlandıkça hızım azaldı dostum. Teşekkür ederim.

Gönderen: @hsn-ty

@can. Tebrik ederim kardeşim

Teşekkürler abi.

Gönderen: @sarimehmet

Nefesine sağlık kardeşim

Teşekkürler abi.

Gönderen: @ozansefer

Minekoplar harika görünüyor daldığım meralarda pek görmediğim ama denkgelincede çok sevdiğim bir balık. Çokk lezzetli 😋

Teşekkürler. Minekop balığını kilolukları ızgarada çok güzel oluyor. Ailecek hastasıyız. Kısmetiniz bol olsun.

YanıtAlıntı
Konuyu Başlatan Gönderildi : 30/11/2020 09:29
ozansefer beğenme
Haktan N.
(@dreamdiver)
Prof Üye

@can nefesine sağlık aman bu coronalı günlerde dikkat et üşütme soğukmuş su 22 derece, burda 24-25 derece şu an  öyle olduğu halde üşüyorum 7mm elbise istedim inşallah yarın gönderecekler. Normalde üşümem 5mm le ama bu sene tırstım hasta olmaktan. SCUBA içinde kuru elbise aldım yıllar sonra 😀

YanıtAlıntı
Gönderildi : 30/11/2020 22:15
Rıdvan (scotchsoda)
(@ridvan)
Prof Üye Forum Yönetimi

Oooo Başkan nefesine sağlık almışsın balıkları sizin oralar buz ise buralar daha buzz haberin ola 😀

YanıtAlıntı
Gönderildi : 02/12/2020 11:22

©2021 www.spearfishingturkey.com Tüm hakları saklıdır. Kullanım Şartları yerine getirilmeden hiçbir şekilde kopyala - yapıştır yapılamaz, yazılar ve bilgiler kullanılamaz.

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

veya    

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?

Create Account