Bildirimler
Tümünü Sil

Şnorkel Temizliği  

 
Barracuda
(@can)

Forumu takip eden zıpkıncı dostlara selamlar. Dalış malzemelerinin tuzlu sudan arındırılması gerektiğini bilmeyen yoktur. Ancak bazı dalış malzemeleri daha ince temizlik istiyor. Zıpkın Avı Türkiye Forumdaki Dalış Malzemeleri Bölümünde araştırma yaparak öğrendiğim faydalı bilgileri paylaşmaya gayret ediyorum. Özellikle malzeme seçimi ve bakımı ile ilgili bilgi ve tecrübelerinizi forumda paylaşarak yeni başlayan arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

snorkel bakımı dalış malzemeleri
dalış ve zıpkın malzemeleri

Dalış sonrasında lavaboda maske ve şnorkelimi tatlı suyla yıkarken aklıma Gökhan Yoran ustamın Facebooktaki bir paylaşımı geldi. Gökhan ustam o paylaşımında şnorkelin ağızlık kısmının içerisinde biriken kirden bahsediyordu. Avları daim olsun 🙂

Aklıma gelmişken şnorkel ile ağızlık kısmını biraz zorlayarak ayırdım ve şnorkel içerisinden bana bakan iğrenç bir tabakaya rastladım. 😀 Fotoğraflarda da gördüğünüz gibi biriken kir şnorkelin iç duvarına adeta yerleşmiş. Sıvı sabun ve yumuşak bir diş fırçası yardımıyla şnorkelin iç kısmını rahatlıkla temizleyebilirsiniz. 

Temizliği yaptıktan sonra şnorkelin son durumu 🙂 Bundan sonra bu temizliği aksatmadan tekrar edeceğim. 

Zıpkıncı Şnorkeli

Bu yazıyı faydalı bulduysanız lütfen Zıpkın Avı Türkiye Forumu kişisel facebook sayfanızda ve üye olduğunuz gruplarda paylaşın. Böylelikle diğer zıpkıncı dostların forumdan haberdar olmasını sağlamış olursunuz.

Forumdaki İlginizi Çekebilecek Konu Başlıkları

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 10:21
Mustafa Erol
(@mustafa-erol)
Üye

Teşekkür ediyoruz .Forumun devam etmesi ayrı bir güzel.Paylaşımda çok yararlı ayrıntılar her zaman önemlidir .Sağlıklı dalışlar arkadaşlar .

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 10:58
Barracuda beğenme
Barracuda
(@can)
Gönderen: @mustafa-erol

Teşekkür ediyoruz .Forumun devam etmesi ayrı bir güzel.Paylaşımda çok yararlı ayrıntılar her zaman önemlidir .Sağlıklı dalışlar arkadaşlar .

Faydalı olduysa ne mutlu. Forumu kullandığın için çok teşekkür ederim. Herkesin kendi tecrübelerini paylaştığı ve güzel muhabbetlerin oluştuğu zamanların da geleceğini ümit ediyorum. İyi forumlar 🙂 

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 11:02
(@mehmet)
Yeni Üye

Degerli paylasim icin tesekkurler aynen dediginiz gibi temizliyorum en azindan ay'da bir temizlemeye ozen gosteriyom ek olarak bir bez parcasini misinaya bagliyor ve snokerin diger tarafindan cikariyorumki icindeki kir tamamen temizlenebilsin 

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 12:07
Barracuda beğenme
Barracuda
(@can)
Gönderen: @mehmet

Degerli paylasim icin tesekkurler aynen dediginiz gibi temizliyorum en azindan ay'da bir temizlemeye ozen gosteriyom ek olarak bir bez parcasini misinaya bagliyor ve snokerin diger tarafindan cikariyorumki icindeki kir tamamen temizlenebilsin 

Foruma kayıt olduğun için teşekkür ederim Mehmet ustam. Zıpkınla balık avında belli bir seviyeye gelmiş hobidaşların forumda olması yeni başlayan arkadaşlar için çok iyi olacaktır. Forum kullanımı ile ilgili yardıma ihtiyaç duyarsan bana ulaşabilirsin.

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 12:13
Caner Fuat KURT
(@canerfuatkurt)
Aktif Üye

Eline sağlık Can, geçen gün temizledim. Hiç aklıma gelmemişti diş fırçası, tekrar temizleyeceğim şimdi. Teşekkürler

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 13:34
Barracuda beğenme
Rıdvan (scotchsoda)
(@ridvan)
Forum Yönetimi

Ben hic hic temizlemedim hep malzemeleri guncelledigim icin 8 senede iki kez ara verdim dalisa :)) tum malzemeleri satip tekrar bi sene sonra geri aldim 😀

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 13:41
Barracuda beğenme
Barracuda
(@can)
Gönderen: @canerfuatkurt

Eline sağlık Can, geçen gün temizledim. Hiç aklıma gelmemişti diş fırçası, tekrar temizleyeceğim şimdi. Teşekkürler

Teşekkür ederim Caner. Ben bu kadar berbat durumda olabileceğini hiç düşünmemiştim. İç kısımları görünce şok oldum 🙂 ayda bir temizlerim artık.

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 15:04
Barracuda
(@can)
Gönderen: @scotchsoda

Ben hic hic temizlemedim hep malzemeleri guncelledigim icin 8 senede iki kez ara verdim dalisa :)) tum malzemeleri satip tekrar bi sene sonra geri aldim 😀

Abi sen ikizler burcumusun yoksa 😀

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 15:05
Rıdvan (scotchsoda)
(@ridvan)
Forum Yönetimi
Gönderen: @yuzarsif
Gönderen: @scotchsoda

Ben hic hic temizlemedim hep malzemeleri guncelledigim icin 8 senede iki kez ara verdim dalisa :)) tum malzemeleri satip tekrar bi sene sonra geri aldim 😀

Abi sen ikizler burcumusun yoksa 😀

Aynen 👍😂😀

YanıtAlıntı
Gönderildi : 19/01/2020 15:06
Paylaş :

©2020 www.spearfishingturkey.com Tüm hakları saklıdır. Kullanım Şartları yerine getirilmeden hiçbir şekilde kopyala - yapıştır yapılamaz, yazılar ve bilgiler kullanılamaz.

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

veya    

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?

Create Account