Bildirimler
Tümünü Sil
Mehmet Reyhanoğlu
Mehmet Reyhanoğlu
Grup: Üye
Katılım : 10/01/2020
Kıdemli Üye
4
@can Teşekkür ederim kardeşim

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

23 saat önce
@onr6nkoc Teşekkür ederim

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

2 gün önce
@ridvan Teşekkür ederim bende 2 saatlik bir fırsat yakalad...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

2 gün önce
Granyöz ve kefal

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

3 gün önce
@can Teşekkür ederim kardeşim elimden geldiğince avda kull...

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

2 hafta önce
@bbatuhan Bölgesel olarak adı değişiyor bizim iskenderunda...

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

2 hafta önce
Havalı tüfek ilk çekim

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

2 hafta önce
@can Geçmiş olsun durumdan haberdar edersin

Forumda Tanışma

2 hafta önce
Minekop

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

3 hafta önce
@ridvan Ben dalış kıyafetiyle düşünüyordum elimde tespih y...

Forumda Tanışma

3 hafta önce
Zamanı belirlerseniz katılırım

Forumda Tanışma

3 hafta önce
@can 🤣🤣🤣 Avcılık iç güdüsü

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

3 hafta önce
@can Teşekkür ederim kardeşim

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

3 hafta önce
@onr6nkoc Benim sesimde bana yabancı geliyor ama bir yerd...

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

3 hafta önce
@ridvan Aslında uzun zamandır aklımda olan birşey kısmet b...

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

3 hafta önce
@can Ben görseydim sıkmıştım muhtemelen bu avcıda onu vurm...

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

3 hafta önce
Lagos Harmadar Şeytan & Levrek

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

3 hafta önce
@abit-ayan 🤣🤣🤣🤣

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

4 hafta önce
@abit-ayan Nefesine sağlık kardeşim yalnız niye maske takm...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

4 hafta önce
Gri olanda fena görünmüyor aslında

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

4 hafta önce
@can Abicim elimle ölçtüm yazı balıktan daha büyük geldi 🤣...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

4 hafta önce
@can Teşekkür ederim kardeşim biraz bilgi paylaşalım dedik...

Forumda Su Altı Tüfekleri-Zıpkınlar

4 hafta önce
@ozansefer Bende yıllardır aleminyum ve ahşap tüfekler kul...

Forumda Su Altı Tüfekleri-Zıpkınlar

4 hafta önce
Omer airbalete Havalı zıpkın inceleme ve tanıtım videosu

Forumda Su Altı Tüfekleri-Zıpkınlar

4 hafta önce
@aquaholic İlker unutulmaz nefesine sağlık

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

4 hafta önce
@huseyin-imral Kimden sordunuz

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

1 ay önce
@dreamdiver yok hocam siz yazıyı yalnış okumuşsunız ben maje...

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

1 ay önce
@huseyin-imral Yaklaşık 4 5 yıldır kullanıyorum uzun yüzüş...

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

1 ay önce
@dreamdiver Soruyu anlayamadım

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

1 ay önce
Eğer tekne seçeneğinde ahşap tekne olsa tek geçerim fakat fi...

Forumda Bot ve Tekne Çeşitleri

1 ay önce
@muhsin5791maşallah

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

1 ay önce
@dreamdiver şimdi benim bildiğim meister ve xtdiving ortak o...

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

1 ay önce
@abit-ayan Teşekkür ederim

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

1 ay önce
@can Başkan yeni mera var 😁😁 teşekkür ederim

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

1 ay önce
@berkays Teşekkür ederim keşke sinarit veya akya gibi kola...

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

1 ay önce
@moguzcan 14mm cressi de 3.5 i geçme bütün tüfeklerimde ku...

Forumda Şiş-Lastik Kombinasyonları İle İlgili Sorular

1 ay önce
Kanalıma bekliyorum

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

1 ay önce
Bu aralar takip ettiğim pusat marka var videolarda gördüğüm ...

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

1 ay önce
Antenli mercan avı 2

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

2 ay önce
Cevap: Şamandıra kullanımı.

Forumda Dalış Şamandıraları

2 ay önce
Bu konu ile ilgili bir video çekmiştim fakat Facebook ta pay...

Forumda Dalış Şamandıraları

2 ay önce
@can Yok daha aparat olayı olmadığı için arada takılıyorum...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

2 ay önce
@gkhnkck1990 Teşekkür ederim

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

2 ay önce
Antenli mercan

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

2 ay önce
@can Nefesine sağlık kardeşim

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

2 ay önce
@can 😡😡😡😡 Ya ben 🤣🤣🤣🤣

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

3 ay önce
Soniy veya goopro her ikisinin çekimlerini biliyorum ikiside...

Forumda Aksiyon-Dalış Kameraları

3 ay önce
@can Vermicem Vermicem benim değilmi Vermicem 🤣🤣🤣 böyle bi...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

3 ay önce
@can Ya arkadaş kusura bakmasın Caner yazınca klavye direk...

Forumda Dalış Malzemeleri Genel Konular

3 ay önce
Ben oyumu sona saklıyacam😇😇

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

3 ay önce
Sayfa 1 / 7

©2021 www.spearfishingturkey.com Tüm hakları saklıdır. Kullanım Şartları yerine getirilmeden hiçbir şekilde kopyala - yapıştır yapılamaz, yazılar ve bilgiler kullanılamaz.

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

veya    

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?

Create Account