Bildirimler
Tümünü Sil

Foruma Üye olduktan sonra "Aktivasyon-Şifre Belirleme Aşamasında Sorun Yaşayan Üyelerimiz

Foruma üye olurken "hotmail, outlook, msn" uzantılı bir mail adresi kullandıysanız size gönderdiğimiz aktivasyon-şifre belirleme e postası hesabınızdaki "gereksiz-spam" klasörüne düşmüş olabilir. Lütfen "gereksiz-spam" klasörünü kontrol ediniz. Destek için instagramdan @spearfishingturkey bize ulaşabilirsiniz.

gkhnkck1990
gkhnkck1990
Grup: Üye
Katılım : 27/07/2020
Trofe Üye
3
@onr6nkoc Abicim haklısın aslında hiç öyle yapmıyorum alışka...

Forumda Genel Sorular

23 saat önce
@husnuefe bende 2 yıldan fazladır kullanıyorum herhangi bir ...

Forumda Genel Sorular

23 saat önce
@ridvan maşallah abi nefesine sağlık

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

5 gün önce
@ridvan inşallah Rıdvan Abi , dediğin de haklısın bende aynı...

Forumda Zıpkıncı Lokali

5 gün önce
@sualtiavcisi Darıcaya da beklerim 🙂 patlatmamak kaydıyla z...

Forumda Zıpkıncı Lokali

1 hafta önce
@hasanhiz 90 lık ile 0 - 3 metrede agaşon avı olabilir , am...

Forumda Genel Sorular

3 hafta önce
@onr6nkoc Onur ustam , bu konu ile ilgili bir şey sormak ist...

Forumda Zıpkıncı Lokali

4 hafta önce
@ali1903 hocam maske varken mi burundan nefesi boşaltıyorsu...

Forumda Nefeslenme Teknikleri

2 ay önce
@wolfenstein 10 15 güne ısınır balıkda çeşitlenir inşallah A...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

2 ay önce
alışma sürenizi aşınca muhtemelen daha iyi avlar yapacaksını...

Forumda Zıpkınla Balık Avı Teknikleri-Genel

2 ay önce
maşallah Abi nefesinize sağlık. bizim burda ( marmara ) kaç ...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

2 ay önce
@iso , öncelikle hoş geldin. Bahsettiğin zıpkınlardan olm...

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

3 ay önce
@emay inşallah hocam, şimdiden rast gele ( kameranız da güze...

Forumda Genel Sorular

3 ay önce
@emay daha video atmıyor musunuz, hocam

Forumda Genel Sorular

3 ay önce
@onr6nkoc Abi kusura bakma ama ne gececileri biter ne kıyıya...

Forumda Genel Sorular

3 ay önce
@marlin başkan Darıcada oturan biri olarak ve eski bi Pendik...

Forumda Genel Sorular

4 ay önce
denize ve zamana göre değişiyor , yazın her hafta sonu gitme...

Forumda Genel Sorular

4 ay önce
@sezerenturk çok geçmiş olsun Ustam, soğuk kanlı olabilmek l...

Forumda Zıpkıncı Lokali

4 ay önce
@kaancalam bak anlaşma yapalım bu böyle olmaz 🙂 ben rüya gö...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

5 ay önce
@kaancalam kardeşim rüyamda yine Levrek gördüm bugün dalışa...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

5 ay önce
dostum İstanbulda oturuyorsan bence Deniz Bey ile iletişime ...

Forumda Arıyorum

6 ay önce
nefesine sağlık . bugün rüyamda levrek vurmuştum , dem...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

6 ay önce
@kaancalam nefesine sağlık güzel av tebrikler usta

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

6 ay önce
@mutanni Abi , yazın baştan sona tecrübe kokuyor. acemi bir ...

Forumda Agaşon Tekniği

7 ay önce
@onr6nkoc nasip kısmet Onur abi , bir gün avlamak nasip olu...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

7 ay önce
@onr6nkoc içimden oha dedim abi bu kadar sığda mı bu balık ...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

7 ay önce
@onr6nkoc abi bu arada çok teşekkür ederim , benim için araş...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

7 ay önce
@onr6nkoc ikinci resime yeni baktım bunda bariz belli , ama ...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

7 ay önce
@onr6nkoc abi ilk resmi açtım bakalım fark edebilecek miyim ...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

7 ay önce
@onr6nkoc abi öncelikle yardımların için çok teşekkür ederim...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

7 ay önce
@onr6nkoc abi bizim buralarda şuan hareketli balık kalmadı g...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

7 ay önce
@sezerenturk aynen hocam deneyelim bakalım. çünkü bazen bana...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

7 ay önce
@sezerenturk hocam nefesinize sağlık güzel bi av ve av hikay...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

7 ay önce
@zipkinci-ali hocam facebookta da paylaşın. hani ne kadar pa...

Forumda Satıyorum

8 ay önce
@zipkinci-ali yani karbon bu fiyata bence iyi hatta çok iyi,...

Forumda Satıyorum

8 ay önce
@arifmucahid hoşgeldiniz , buddy konusunda bence biraz temki...

Forumda Dalış Arkadaşı Arıyorum

8 ay önce
@mavera vay maşallah Abi nefesine sağlık güzel av olmuş ..

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

8 ay önce
@xentospy görüştüğünüz kişi Eray bey miydi ? eğer o ise b...

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

8 ay önce
@xentospy bahsedildiği gibi muhtemelen kargodan kaynaklı. be...

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

8 ay önce
@xentospy usta çok geçmiş olsun , hani malzeme kırılır yırtı...

Forumda Dalış ve Zıpkın Avı Ekipmanları İle İlgili Sorular

8 ay önce
@zencuk abi bu iş öle ik üç satırda anlatılacak bir olay değ...

Forumda Diğer Hobileriniz

8 ay önce
@zipkinci-ali inşallah Hocam , kamera bende düşünüyorum ama ...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

8 ay önce
@caner teşekkür ederim ustam sağ olasın , daha iyileri size ...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

8 ay önce
@hasanbkoc geçmiş olsun , bazen öyle özleniliyor ki deniz n...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

8 ay önce
@onr6nkoc hay maşallah abi nefesine sağlık , güzel av olmuş

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

8 ay önce
@zencuk Çok teşekkür ederim Abi , sağ olasın. bende ilk kez ...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

8 ay önce
@thehustla Çok teşekkür ederim Ustam , umarım size de duyarl...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

8 ay önce
@bugi74 nefesine sağlık güzel av olmuş. ama videonun sonunda...

Forumda Zıpkınla Balık Avı Videoları

9 ay önce
@musti-153 abi maşallah nefesine sağlık . sanırım biri oraya...

Forumda Zıpkıncı Günlüğü-Fotoğraflı Av Paylaşımları

9 ay önce
@oral-barut maşallah hocam hiç 5 yıllıkmış gibi durmuyor. Al...

Forumda Satıyorum

9 ay önce
Sayfa 1 / 6

©2022 www.spearfishingturkey.com Tüm hakları saklıdır. Kullanım Şartları yerine getirilmeden hiçbir şekilde kopyala - yapıştır yapılamaz, yazılar ve bilgiler kullanılamaz.

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

veya    

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?

Create Account